Leedu ettevõtte tütarfirma Eestis sai õiguse esindada rahvusvahelisi jookide ja suupistete suurtootjaid

05. mai 2017, 12:30
Ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170505/CM/170509839/AR/0/AR-170509839.jpg

MV Eesti avab Eesti turu võimalused karastusjookide tootjale Franklin & Sons ning suupisteid ja maiustusi tootvale kontsernile Chipita, laiendades oma esindatavate kaubamärkide portfelli ja täiendades seda uute tootekategooriatega.
Ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius usub, et partnerlus maailmas tuntud tootjatega tugevdab ettevõtte positsioone Eesti turul.

„Andes meile ettevõtete Franklin & Sons ja Chipita toodete levitamise õiguse, jagavad partnerid meiega oma ärikogemusi ja teadmisi. Meid ühendab usk Eesti ja teiste Balti riikide turgude võimalustesse ja kaugeleulatuvad eesmärgid. See partnerlus vastab täielikult MV Eesti arengustrateegiale, suurendab meie konkurentsivõimet ja pakub rohkem võimalusi tarbijate tundmaõppimiseks,“ sõnas MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius.

Maailmas tuntud tootemarkide esindamise õiguse sai MV Eesti meeskond püstitatud nõuete täitmise järel, sest üleilmsete tootemarkide ettevõtted usaldavad oma toodete levitamise vaid tugevatele, kogenud ja paindlikele partneritele. Chipita kaubamärkide ametlik esindaja ja toodete levitaja on MV Eesti alates maikuust, ettevõtte Franklin & Sons limonaadide esindamise õigus saadi aprillis.

Eesmärki aitasid MV Eestil saavutada ettevõtte Mineraliniai vandenys jõupingutused ja kõiki Balti riike hõlmav sihikindel strateegia. Dikčiuse sõnul aitas ettevõtetega Franklin & Sons ja Chipita kiiremini ühist keelt leida, eesmärke püstitada ja stardiks valmistuda ettevõtte Mineraliniai vandenys kogemus rahvusvaheliste projektide alal.

Nüüdsest on Eesti üks 67 riigist, kus võib osta Chipita toodangut. Balti riikide ettevõtete juhi Konstantinos Litose sõnul ilmusid ettevõtte tooted regioonis letile kümne aasta eest. Chipita tuntuim kaubamärk on täidisega sarvesaiakesed 7days.

Chipita investeerib pidevalt oma toodete toetamisse Balti riikides. „Hiljuti sai Chipita Euroliiga nimisponsoriks,“ märkis Litos, kinnitades Kreekas paikneva ettevõtte veendumust, et tee tarbijani võib kulgeda ka korvpalli kaudu. Litose väitel on 7days Chipita populaarseim kaubamärk, seetõttu pöörab ettevõte sellele suurimat tähelepanu.

Chipita esindaja sõnul söövad tarbijad Balti riikides tunduvalt vähem Chipita tooteid kui naaberriikides. „Partnerlus ettevõttega Mineraliniai vandenys aitab meil saavutada oma ärisihte kõikides Balti riikides ning tooted muutuvad Eestis, Lätis ja Leedus kättesaadavamaks ja nähtavamaks,“ on Litos veendunud. Chipita turustab oma tooteid 67 riigis ning laiendab aktiivselt tootmisbaasi ja levitamisvõrku kogu maailmas.

Teine Mineraliniai vandenyse partneriks saanud ettevõte Franklin & Sons on kogu maailmas tuntud kvaliteetsete karastusjookide tootja. Ettevõte asutati Ühendkuningriigis rohkem kui 130 aasta eest. Selle tooted on eriti levinud kõikide Euroopa riikide hotellides, baarides ja restoranides. Käsitsi valmistatud limonaadid ja toonikud paistavad silma naturaalsete maitseomadustega ning neid kasutatakse seetõttu sageli kokteilide valmistamisel.

„Lepingud ettevõtetega Franklin & Sons ja Chipita näitavad, et Mineraliniai vandenyse nägemus ärist kattub üleilmse hiiglase omaga. Nendest põhimõtetest juhindub ka MV Eesti väike meeskond, kes suudab täita suurte partnerite nõuded ja võita usalduse,“ sõnas MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius.

Ettevõte Mineraliniai vandenys kuulub MV Groupile, mis on üks suurimaid ärikontserne Balti riikides ja ettevõtetega neljas sektoris: tootmine, logistika, hulgi- ja jaekaubandus.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
05. May 2017, 11:11
Otsi:

Ava täpsem otsing