Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

"Äripäev eetris": kuidas panna reklaam levima?

28. aprill 2016, 09:40
Osa sõnumeid läheb avalikkuses lendu, teised sumbuvad massi.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160428/PODCAST/160429702/AR/0/turundus,-sisuturundus,-sotsiaalmeedia.jpg

Äripäeva raadiosaade uurib, miks mõnda reklaami või kampaaniat kajastab kogu ajakirjandus ja see jõuab tuhandete-miljoniteni, samas kui teine upub kassivideote vahele.

Tänane "Äripäev eetris" on praktiline ja analüüsib:

- miks mõne firma reklaam ja muu sõnum levib tuhandete-miljonite silmapaarideni

- miks rahaga kasutajat uimaseks ei löö ehk miks väikefirmade väikese eelarvega tehtud reklaamid ja turundus jõuavad tihtilugu suurema publikuni kui suure turundusrahaga kokku pandu

Saates on viited mitmele tuntud kampaaniale ja videole, mis leiab saate järelt - näiteks uus Eviani beebivideo, 70 miljonit vaatajat kogunud auto- ja tüngavideo ning Eesti väikefirma loodud reklaam,  mis pälvis rahvusvahelist tähelepanu.

"Äripäev eetris" saated leiab aadressilt www.aripaev.ee/eetris.

Äripäev Eetris podcasti saab kuulamiseks tellida iTunes´is siit või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas.

Eesti väikefirma loodud ja mitmesaja tuhandeni jõudnud reklaamklipp

Hyndai autoreklaam, mida vaadatud enam kui 70 miljonit korda

Eelmise aasta üks vaadatumaid videosid Youtube´is ehk pereisa tüng

Eviani uus beebivideo

Lisaks rääkisime saates Red Bulli kampaaniast Can You Make It, mille võitis Eesti võistkond, ja jäätisetootja La Muu reklaamidest, mida usinalt jagatakse. Need leiab ettevõtte Facebooki kontolt.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. April 2016, 10:18
Otsi:

Ava täpsem otsing