Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Miks peab kliendile elamust pakkuma?
Kaubamaja tegevjuht Erkki LaugusFoto: Meeli Küttim
Milline on Kaubamaja kontseptsioon, millist lugu soovib ettevõte kliendile jutustaja ning miks peab elamusi pakkuma, räägib esimeses kaubanduse pooltunnis Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus.
Juttu tuleb ka sellest, kuidas Kaubamaja teeninduskvaliteeti hoiab, kui palju klientide ettepanekuid kuulab ning ka sellest, millal ja mis kujul robotid kaubandusse jõuavad. Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus teeb ka ennustuse, milline on Eesti kaubandusmaastik aastal 2027.
Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade on kuulatav enne jaanipäeva.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula
www.aripaev.ee/eetris.
“Äripäev eetris”
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.