Tele2 alustas kõneteenusega

Inno Tähismaa 02. jaanuar 2001, 14:39

Alates 1. jaanuarist alustas kommunikatsioonifirma Tele2 kõneteenuse pakkumist, teatas firma esindaja.

Tele2 võrkude ühendamine toimus sujuvalt ning kõik 10 000 registreerunud ja lepingu tagastanud klienti said Tele2 teenust kasutama hakata alates uue aasta esimestest minutitest.

?Avasime oma liinid 1. jaanuaril täpselt kell 00.00. Sellest hetkest alates on kõikidel klientidel võimalik kasutada Tele2 kohalike ja rahvusvaheliste kaugekõne teenuseid, samuti helistada lauatelefonilt mobiiltelefonile valides soovitud numbri ette Tele2 operaatorkood 102,? sõnas Tele2 tegevdirektor Ivar Lukk.

Lukk lisas, et aastavahetusel 24 tundi töötanud Tele2 klienditeeninduse poole pöördusid probleemidega uue aasta esimese pooleteise tunni jooksul kliendid, kes ei saanud kasutada Tele2 teenust seoses üldise telefoniliinide ülekoormatuse tõttu. ?Peale tippaja möödumist laabus kõik sujuvalt,? sõnas Lukk.

Teenuse avamise järgselt võeti läbi Tele2 1. jaanuaril 7100 kõnet. Neist 1600 olid rahvusvahelised ning 2500 riigisisesed kõned. Lauatelefonilt mobiiltelefonile võeti 3000 kõnet. Keskmine kõnepikkus oli 5 minutit, kokku helistati 33 000 kõneminutit.

Teleteenuse kasutamiseks on registreerunud kokku 30 000 eraisikut ja ettevõtet.

?Oleme nüüd reaalselt teenusega turul ning see annab meile kindluse jätkata aktiivse turundustööga. Alustame oma järgmist kampaaniat juba sel nädalal? ütles Lukk.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing