Nordbankeni kliendid jäid rahata

04. jaanuar 2001, 10:35

Nordbankeni probleemid tsentraalse arvutisüsteemiga on ohtu seadnud panga reputatsiooni, mis reklaamib end Skandinaavia kõige kättesaadavama pangana, kirjutab Dagens Industri.

Probleemid algasid juba enne aastavahetust ning eile lõuna ajal oli süsteem taas töökorrast väljas. Panga 3,5 miljonit klienti ei saanud kasutada ei maksekaarte tehingute sooritamiseks või sularaha väljavõtmiseks pangaautomaatidest ega kasutada telefoni- ja internetipanga teenuseid.

Pärast teist katkestust eile pärastlõunal on süsteem töötanud, kuid mingit garantiid, et uusi tõrkeid ei tule, pank anda ei saa. Põhiviga pole seni veel avastatud.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing