Everyday saab suurimaks tõusjaks

05. jaanuar 2001, 11:24

'Kõik märgid näitavad, et 2001. aastal saab bännerreklaamituru suurimaks tõusjaks Everyday.com, kes hakkab Delfiga esimese koha eest võitlema,' prognoosis Turundusnõukoja projektijuht Mikk Mere.

'Samas on arvata, et Mega kaotab ka hinnakirjajärgsetes hindades vaadatuna oma koha esikolmikus ning langeb tõenäoliselt neljandaks,' ütles Mere. 'Reaalsete rahaliste käivete järgi on ta juba praegu sellel positsioonil,' lisas ta.

Eelmisel poolaastal oli edukaim Delfi 27%-ga, järgnesid BNS ja Mega 11%-ga. Everyday.com (7%) jagas bännerreklaami edetabelis WWW Wärgiga neljandat viiendat kohta.

Turundusnõukoda prognoosib käesoleva aasta bännerreklaamituru reaalseks mahuks 22 miljonit krooni.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing