Eurosport on vaadatumaid kanaleid

Inno Tähismaa 08. jaanuar 2001, 16:48

Eurosport, mida edastamisest suured kaabeltelefirmad aasta alguses loobusid, oli läinud sügisel vaadatuim mitte-Vene sateliidikanal, selgub Emori uuringust.

Loobumine Eurospordi näitamisest avaldab mõju ligi 179 000 eestimaalase televisiooni vaatamise harjumustele, kes olid seni võrdlemisi sagedased selle kanali jälgijad. Vastavalt Emori sügisesele Eesti Meediauuringule vaatas Eurosporti seega 16% Eesti 15-74 aastasest elanikkonnast.

Uuringu tulemused näitasid, et Eurosport oli vaadatuim mitte-Vene sateliidikanal, edestades vaatajaskonna ulatuselt selliseid kanaleid nagu Discovery, Viva, Animal Planet ja MTV.

Peamine Eurospordi vaataja oli noorem või keskealine mees, kelle elukohaks on Tallinn või Tartu. Eestlasi ja mitte-eestlasi kuulus Eurospordi vaatajaskonda enam-vähem võrdselt.

Kanali populaarsust peegeldab seegi, et võimalus Eurospordi jälgimiseks oli seejuures ligikaudu kolmandikul eestimaalastest ehk kanali vaatamise võimalust kasutasid pooled selle võimaluse omajatest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing