Ärikonverentside järele suur nõudlus ideede pakkumise tõttu

12. jaanuar 2001, 15:13

Äripäeva konverentside korraldajate kogemuse järgi on koolituse ja õpikute kõrval konverentsidel olemas arvestatav nõudlus, sest need pakuvad ideid.

Kui Eestis on uuringu kohaselt ligi 80 000 juhtivtöötajat, siis hinnanguliselt moodustab neist konverentside põhilise sihtrühma 8000. Praegu on kaetud sellest kuni 4000.

Äripäeva arendusjuhi Mari Kõlli sõnul on kõigil õppevormidel oma koht, kuid näiteks õpikute lugemine võtab aega ning need ei anna vahetuid emotsioone. Koolitusprogrammid on tavaliselt küll pikaajalisemad kui seminarid-konverentsid, kuid üks õppepäev võib olla mitu korda kallim kui konverentsil osalemine.

?Meie loeme konverentsi kordaläinuks, kui osaleja saab sealt vähemalt kaks head ideed, mida oma tegevuses kasutada. Teisest küljest saavad osalejad seminaridel ja konverentsidel kuulata ja küsitleda prominentseid majandustegelasi ja poliitikuid, mida nad muidu teha ei saa,? rääkis Kõlli.

Äripäeva konverentsikorraldajad peavad veel argumentideks, et seminar on omakeelne, baseerub kohalikule kogemusele ja on praktiline. Soovituslikult tuleb seminari või konverentsi korraldamiseks leida teiste kopeerimise asemel oma formaat, valida aktuaalseid teemasid ja kutsuda kuulama õige sihtgrupp.

Konverentsikorraldajate põhiprobleemid on vähene suurte ja sobivate saalide olemasolu ning vähene projektijuhtimise oskustega kompleksteenuste pakkujate hulk.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing