Äripäeva konverentsidel 55% rentaablus

12. jaanuar 2001, 15:05

Äripäeva möödunud aastal alustatud seminarid ja konverentsid on saavutanud 55% rentaabluse.

Kui seminaride ja konverentside projekti käive oli eelmise aasta 9 kuuga
üle 3 miljoni krooni, siis kasum moodustas sellest 1,8 miljonit
krooni. Äripäeva arendusjuhi Mari Kõlli sõnul on veidi enam kui poole aastaga saavutatud ka ligi viiendik turumahust.

Kõrge rentaablus on Kõlli hinnangul saavutatud kirjastuse töötajatest koosneva projektgrupi hea meeskonnatöö tulemusena. Suure osa vajalikke korraldustöid sai teha oma jõududega. Alahinnata ei maksa ka Äripäeva kaubamärgi tuge, mis on garantii ja usalduse alus.

Kõlli sõnul kujuneb seminaride või konverentside osalemistasu vastavalt
turu nõudlusele-pakkumistele. Käive kujuneb nii toetajalepingutest, reklaamimüügist kui osalemistasudest.

Äripäeva arendusjuhi arvates ei ole Eestis veel konverentsiturg välja
kujunenud. 'Ma usun, et pigem pakkujate hulk ning teenuse hind kasvab, sest nõudlus on suur,' ütles Kõlli.

Äripäev on oma spetsiifika tõttu konverentsidel käsitlenud majandussfääris
otsustajate või tippspetsialistidele suunatud teemasid. Sel aastal plaanib Äripäev konverentside mahtusid kahekordistada, ütles Kõlli.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing