TV 3 meelitab vaatajate ideed sügishooajaks ekraanile

15. jaanuar 2001, 07:54

TV 3 omasaadete ideekonkursile jõudnud sadadest televaatajate ettepanekutest jõuab ekraanile heal juhul ehk neli, kuid need peaksid telekanali juhtide hinnangul kanali positsioone veelgi parandama, kirjutab Postimees.

Eesti teleturul juhtpositsioonil olev erakapitalil põhinev meelelahutuslik telekanal TV 3 soovib sel sügisel veelgi rohkem vaatajaid võita mitme uue omasaatega, millest mõned valmivad televaatajate vahel välja kuulutatud ning läinud nädalal lõppenud ideekonkursile laekunud töödest.

Praegu tegeleb TV 3 meeskond konkursile saabunud sadade ideede esimese läbilugemisega ning nende sorteerimisega vaatajate, autorite ning telesaateid ja -sarju tootvate firmade töödeks.

Ideekonkursi võitjad ehk need ettepanekud, mis sügisel ka ekraanile jõuavad, selguvad TV 3 programmidirektori Jüri Piheli sõnul varakevadeks, ning siis saab uued saatesarjad ka töösse rakendada. ?Korraliku saatesarja ettevalmistamine kestab tavaliselt pool aastat,? selgitas Pihel.

Uute saadetega jõuavad sügisel teleekraanile ka täiesti uued näod, kelle TV 3 kavatseb koos tootjafirmadega leida ning seejärel teleküpseks koolitada. ?Üritame leida selliseid inimesi, kellel pole telekogemusi, kuid kes on potentsiaalilt tugevad,? lausus Pihel.

TV 3 programmidirektor ei soostunud ütlema, millised on telemeeskonna hinnangul kõige huvitavamad laekunud ideed ning kes täpselt on nende taga. Pihel mainis ainult, et konkursile tegid ettepanekuid peaaegu kõik Eestis arvestatavad tootjafirmad, kelle tehtud saated või sarjad ühel või teisel kohalikul telekanalil juba täna jooksevad.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing