Tiiu Värbu 30. jaanuar 2001, 00:00

Sisemaa müügist kõige rohkem tõusis aastaga siidri müük 133, õlu tõusis 66, karastusjoogid ja veed 15 ning long-drink langes 8.

Aasta lõpus kuulus Tartu Õlletehasele kodumaistest tootjatest 38 õlleturust, 62 siidri-, 42 long-dringi-, 20 karastusjoogi- ja 10 veeturust Eestis.

Kõige suurem turuosa tõus toimus aastaga õlleturul, kus 30-lt aasta alguses saavutati aasta lõpuks 38 turuosa.

"46-ne müügi tõus on seetõttu veel eriti hea saavutus, kuna kogu jookide turg langes 2000-ndal aastal seoses viletsa suvega ligemale 4", kommenteeris Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noop. "Meie edu peamiseks põhjuseks olid aktiivne turundus ja müügialane tegevus, mis põhiliselt keskendusid 2000. aastal A.Le Coq ja FIZZ kaubamärkidele," lisas Noop

A.Le Coq põhiomanik on Olvi Oyj. Olvi gruppi kuuluvad Soome Olvi Oy, Tartu Õlletehas Eestis, Cesu Alus Lätis ja Leedu õlletehas Ragutis.

Uudise vahendas Aivar Hundimägi

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 11:04
Otsi:

Ava täpsem otsing