Euroopa internet: edukad kasvavad, vähemedukad hääbuvad

Inno Tähismaa 07. veebruar 2001, 11:59

Euroopa internetituru üldine langus varjab üha suurenevat polariseerumist kõige edukamalt ja kõige vähem edukalt tegutsevate internetifirmade vahel Euroopas, selgub konsultatsioonifirma PricewaterhouseCoopersi ette valmistatud raportist.

Kui kõige vähem edukad firmad kaotasid möödunud aastal üle 75% oma väärtusest, kasvas kõige edukamate firmade väärtus peaaegu kolm korda (200%).

Kõige edukamate Euroopa internetifirmade tegevusnäitajad olid paremad kui PricewaterhouseCoopers Internet 150-indeksi keskmised, neid iseloomustas parem turustus- ja üldkulude ning müügi suhe. Indeksi esimesse neljandikku kuuluvad firmad kulutasid 64 penni iga £1 saadud tulu kohta. Võrdluseks kulutasid sektori viimasesse neljandikku kuuluvad firmad £1.25 iga £1 saadud tulu kohta.

Uurimusest tuli välja, et B2C ettevõtted on jätkuvalt kõige haavatavamad, nende keskmine läbipõlemise määr on 16 kuud võrreldes B2B ettevõtete 21 kuuga.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing