Turunduskoda: jaanuaris oli vähem bännerreklaami

08. veebruar 2001, 10:51

'Aasta algus võrreldes detsembrikuuga kujunes bännerreklaamiturul käivete osas küllaltki tagasihoidlikuks,' ütles Turunduskoja internetisuuna juht Mikk Mere täna.

'Turu maht langes jaanuaris eelmise kuuga võrreldes miljoni krooni võrra. Jaanuarikuu bännerreklaamituru reaalne rahaline käive oli umbes 1,2 miljonit krooni,' rääkis Mere.

Mere sõnul oli oli jaanuaris edukaimaks keskkonnaks Delfi - 23% (turuosa detsembris 28%), järgnesid Everyday - 16% ja Mega 14%.

'Internetis reklaamijaid oli jaanuaris kokku 157 ning suurimaks reklaamijaks Hansapank,' lisas Mere.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing