Kalevi eesmärgiks lisaks Eestile suurema ostujõuga turud

12. veebruar 2001, 16:09

?Firma strateegilisteks eesmärkideks on tuntuse ja stabiilsuse säilitamine Eestis ning suurema ostujõuga turgude poole vaatamine,? ütles Kalevi pressikonverentsil Kalevi juhataja Oliver Kruuda.

?Meie konkurendiks on idast tulev import, millelt tihti on maksud saamata,' rääkis Kruuda.

Venemaa osa Kalevi müügis kahanes 1999. aasta 11 protsendilt 9 protsendile, moodustades 30,7 mln krooni. Läti-Leedu turuosa Kalevi käibest kasvas 10,5 protsendilt 12 protsendile, ulatudes 40,8 mln kroonile. Ukraina turuosa kahanes 11,3 mln kroonile ehk 3,3 protsendile 1999. aasta 9,7 protsendilt.

Eesti turuosa kasvas 250,3 mln kroonini, mis moodustas 73,6% kogukäibest.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing