Indrek Kald 15. veebruar 2001, 00:00

Limiitide kehtestamise tingis EMT teatel klientide soov ja vajadus. Nimelt unustasid paljud teenuse kasutajad parkimistsoonist lahkudes parkimise lõpetada ning kaotasid seepärast kogu parkimiskontole kantud raha.

"Auto parkima unustamine meenus enamasti alles siis, kui järgmisel hommikul tuli hoiatav lühisõnum parkimisraha peatse lõppemise kohta," ütles EMT arendusjuht Priit Klausen. "Kuna unustamine on inimlik, otsustasime panna valvama ja meelde tuletama hoopis tehnika."

Limiidi täitumise eel saab parkija hoiatava SMSi limiidi peatse lõppemise kohta. Kui ta soovib parkimist jätkata, on tal võimalik limiiti suurendada, tehes uuesti parkimise alustamise toimingu: saates SMSi või alustades parkimist WAPi vahendusel.

Limiidi suurus on parkimistsooniti erinev ning üldjuhul on limiidiks nelja tunni parkimistasu.

Limiitide puhul tuleb parkimisteenuse kasutajal arvestada seda, et limiit ei võrdu parkimisteenuse kontole laetud summaga ning need pole omavahel seotud.

Tallinna kesklinnas parkimist alustades on limiit nelja tunni jagu ehk 48 krooni, kuid kui parkimiskontole on laetud näiteks 12 krooni, tuleb poole tunni pärast hoiatusteade raha peatse lõppemise kohta ning parkimise jätkamiseks tuleb kontole täiendavat raha lisada.

Kui kohe alguses on teada, et parkimine venib pikemaks kui neli tundi, võib saata parkimise alustamise SMSi kaks või enam korda järjest: vastav arv kordi suureneb ka parkimise limiit. Kui alustada parkimist WAPi vahendusel, saab WAPi aknas ise valida limiidiks sobiva summa.

Limiitide kehtestamine on eelduseks ka teiste m-kommertsi teenuste käivitamiseks. Teenuse järgmises faasis saab pärast pangakontolt raha kandmist mobiilkaubanduse (MoKa) kontole limiidi abil kontrollida mobiiltelefoni vahendusel tehtavaid kulutusi ka teiste kaupade ja teenuste eest tasumisel.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing