Äripäeva osakaal ärireklaamiturul vähenes

Inno Tähismaa 12. märts 2001, 09:50

Võrreldes aasta kahe esimese kuuga vähenes möödunud nädalal Äripäeva osakaal B2B (business-to-business ehk ettevõtjalt ettevõtjale) reklaamiturul, selgub meedia-analüütiku Toomas Leito koostatud ülevaatest.

Kui kahel esimesel kuul oli Äripäeva osakaal suurem kui kõigil teistel suurematel lehtedel kokku, siis möödunud nädalal kasvas märgatavalt Päevalehe ja Eesti Ekspressi, samuti ka Postimehe osakaal.

Möödunud nädalal oli Päevalehe, Postimehe ja Eesti Ekspressi B2B reklaamimaht kokku 38,2 lehekülge. Äripäeval oli maht 27,7 lehekülge.

Võrreldes viimase kahe nädalaga on Äripäeva B2B reklaamimaht mõne lehekülje võrra vähenenud. Kõigil teistel lehtedel mõne lehekülje võrra kasvanud. Näiteks ülemöödunud nädalal oli Päevalehe, Postimehe ja Eesti Ekspressi B2B reklaamimaht 30 lehekülge, Äripäeval 32 lehekülge.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing