Kahe esimese kuu reklaamimaht kukkunud 2%

Inno Tähismaa 12. märts 2001, 10:06

Võrreldes möödunud aastaga on tänavu kahe esimese kuu reklaamimaht kukkunud 2%, selgub meedia-analüütiku Toomas Leito koostatud ülevaatest.

Kui möödunud aastal oli lehtedes 10 esimese nädalaga 1998 lehekülge reklaami, siis tänavu oli samal ajal lehtedes 1955 lehekülge reklaami.

Eelmise aasta samal perioodil ilmus SL Õhtulehe asemel kaks lehte, mis tähendab, et üksikuna võttes on lehed oma mahtu kasvatanud. Võrreldes eelmise aastaga on tõusnud ka reklaami hinnad. Aastataguse ajaga võrreldes on suuremate ajalehtede reklaamikäbed tõusnud vähemalt 20%.

Toomas Leito mõõdab iganädalaselt Postimehe, Eesti Päevalehe, SL Õhtulehe, Eesti Ekspressi ja Äripäeva reklaami mahtu.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing