Eestlane eelistab maitsele tervislikkust

13. märts 2001, 14:54

Eesti Konjunkuuriinstituudi täna avaldatud uuringust selgub, et peamiselt (66%) hindavad Eesti tarbijad kodumaise toidukauba puhul tervislikkust. Teisel kohal on selles pingereas head maitseomadused (59%).

Nn patriootilised motiivid tarbija eelistustes on töö ja sissetuleku tagamine Eesti tootjatele (30%), Eesti põllumeeste (27%) ja Eesti majanduse arengu toetamine (24%).

Toidukaubaoste tehes jälgib enamus tarbijaist nii toodete päritolu kui valmistajafirmat. Vaid 9% küsitlusele vastanuist ei huvitunud toidukauba päritolust ja 15% valmistajafirmast.

Konjunktuuriinstituudi esindaja Marje Josingu väitel kinnitavad kodumaise eelistamise kasulikkust ka uuemad arstiteaduslikud seisukohad selle kohta, et oma regioonist pärit toidu tarbimine on omasem ja tervislikum.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing