Eestlane eelistab maitsele tervislikkust

13. märts 2001, 14:54

Eesti Konjunkuuriinstituudi täna avaldatud uuringust selgub, et peamiselt (66%) hindavad Eesti tarbijad kodumaise toidukauba puhul tervislikkust. Teisel kohal on selles pingereas head maitseomadused (59%).

Nn patriootilised motiivid tarbija eelistustes on töö ja sissetuleku tagamine Eesti tootjatele (30%), Eesti põllumeeste (27%) ja Eesti majanduse arengu toetamine (24%).

Toidukaubaoste tehes jälgib enamus tarbijaist nii toodete päritolu kui valmistajafirmat. Vaid 9% küsitlusele vastanuist ei huvitunud toidukauba päritolust ja 15% valmistajafirmast.

Konjunktuuriinstituudi esindaja Marje Josingu väitel kinnitavad kodumaise eelistamise kasulikkust ka uuemad arstiteaduslikud seisukohad selle kohta, et oma regioonist pärit toidu tarbimine on omasem ja tervislikum.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing