Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Klienti ahistanud mobiilifirma nõustus maksma valuraha

14. märts 2001, 08:10

Q GSMi kliendina mitu korda alusetult helistamise õiguseta jäetud tallinlanna nõustus eile kompensatsiooniga, mille firma maksab pärast kaks kuud kestnud vaidlust, kirjutab Eesti Päevaleht.

Inglise keele õpetaja Merike Sisask ostis jõulude eel Q GSMilt soodsa hinnaga telefoni, kohustudes vastutasuks kasutama vähemalt 18 kuud firma teenust. Lepingu järgi tohtis õpetajanna võlgu rääkida 400 krooni eest.

?Viis päeva pärast telefoni ostmist pandi mu mobiilile esimest korda peale väljahelistamise piirang. Pärast pikki helistamisi sain ühenduse inimesega, kes teatas, et mu arve on alla 20 krooni ja kõnelimiit 1000 krooni. Mu telefon tehti lahti,? kirjeldas Sisask.

Muretult sai Sisask rääkida 2. jaanuarini. Siis tuli tema telefoni sõnum, et tasuge sama päeva jooksul võlg. Uue kõnepiirangu avastas naine 10. jaanuaril.

?Klienditeenindaja ütles mulle: mis te virisete ? teie arve on 60 krooni ringis ja limiit 1500 krooni.? Sama kordus 25. jaanuaril.

?Tahtsin vabaneda lepingust, kuna see ei taganud mulle õigust helistada,? selgitas Sisask. ?Tekkis kafkalik võõrandumine minu ja operaatorfirma vahel. Minul kui lihtsal kliendil polnud praktiliselt võimalik firmaga suhelda. ?

Q GSM võttis Sisaskiga ühendust veebruari lõpus. ?Algul pakuti mulle naeruväärset kompensatsiooni. Pärast pikki vaidlusi jäi see pidama 500 krooni peal,? rääkis Sisask, kes eile postitas kirja, milles nõustub firma pakkumisega. ?Mind pole enam ahistatud. Loodan, et see ka nii jääb.?

Q GSMi suhtekorraldusjuhi Jaana Adusoni sõnul juhtub nii Q GSMil kui ka teistel operaatoritel vahel harva taolisi kahetsusväärseid eksimusi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing