Puidufirmad pelgavad teede sulgemist

28. märts 2001, 11:54

Puidutöötlejatel on hulk materjali valmis varutud, kuid teede sulgemise korral võivad väljavedamist ootavad pakud metsas raisku minna, kirjutab Sakala.

'Eelmisel nädalal pidime saematerjali Pärnu kaudu tooma, sest Vändra teel on
kuuetonnise teljepiirangu märk,' rääkis osaühingu Karksi Saetööstus meister Jüri
Keerd. 'Muidugi on see tõsine probleem, sest sellel teel palju suuri auke, aga talvine lõikus oleks vaja välja vedada.'
Karksi Saetööstus kasutab peamiselt kasepuitu ja kevadine mahlade liikumine rikub
meistri sõnul puu kvaliteeti.

Sarnaste muredega puutuvad kokku ka aktsiaseltsi Roger Puit väljavedajad. 'Teid ei
tohi lõhkuda, aga kui öösiti külmetab nagu praegu, siis võiks ikka sõita lubada,' arvas firma juhataja Margus Meimer. Ta rääkis, et Pärnumaal on keelumärgid sel ajal, kui külmunud pinnas lubab metsamaterjali järele minna, kinni kaetud.

Võhma teemeister Heino Tikker kinnitas, et 15 kilomeetrit Mudistest Vändra poole
pandi keelumärk, mis ei luba seal sõita veokitel teljekoormusega üle kuue tonni.
'Möödunud nädalal tekkis seal teelagunemine, mis kergitas asfaltkatet,' selgitas
Tikker. 'Metsaveoautod saavad seal sõita küll, kui koormat on vähem.'

Abja teemeister Jaan Hunt ütles, nende piirkonnas pandi küll märtsikuise soojalaine
ajal keelumärgid välja, kuid külmaga võeti need jälle maha.
'Kui uuesti soojaks läheb, paneme teed kindlasti kinni, sest meie kandi kruusateed
pole kümme aastat peale mõne ohtlikkusse kohta veetud kruusakoorma muud remonti
saanud,' nentis Hunt.

Politsei pressiesindaja andmetel koostati möödunud nädalal ülekaaluliste veokite
juhtidele 29 haldusõigusrikkumise protokolli.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing