Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Eesti Energia kliendisuhted mõõnaseisus

29. märts 2001, 08:06

Eesti Energia suhted klientidega on jõudnud tõelisse madalseisu - rääkimata tohuvabohust arvetega maksmisele üleminekul, on näiteid ülbevõitu käitumisest klientidega varrukast võtta, kirjutab Postimees.

Tarbijakaitseameti peainspektori Peeter Ühtegi sõnul on Eesti Energia kliendid kaevanud ametisse viimastel kuudel varasemast rohkem. Kaebuste skaala on Ühtegi sõnul küll väga lai, suur osa nendest on seotud siiski üleminekuga kliendipakettidele ning arvetega tasumisele.

Ka energiaturu inspektsioonist kinnitati Postimehele, et kaebusi Eesti Energia aadressil laekub pidevalt.

Eesti Energia müügidirektor Jaanus Arukaevu põhjendab ettevõtte viletsavõitu teeninduskultuuri sellega, et kliendid ei ole tänavuse aasta 1. jaanuarini parema teeninduse eest maksnud.

?Teenuse hinnas polnud raha teeninduse eest. Ja ongi nii - selle teenuse hinna sisse ei olnud kunagi teeninduskvaliteeti planeeritud sellepärast, et see teenus oleks hästi odav,? väitis Arukaevu.

Tänavu on Eesti Energia aga oma teenindusettevõtet Arukaevu sõnul ümber kujundamas ja uute elektrihindade sisse on planeeritud ka teeninduskvaliteedi parandamine. ?Aasta algul kehtima hakanud hindade alusel on juba natuke teenindust sisse planeeritud,? rääkis Arukaevu.

Eesti Energia on Arukaevu sõnul avanud Tartus juba teise klienditeeninduse ja avab peagi uue klienditeeninduse ka Tallinnas. Uusi klienditeenindusi tuleb veelgi.

Arukaevu lubas, et Eesti Energia klienditeeninduse tase paraneb selle aasta jooksul oluliselt.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing