ET dial-up'i kasutamine pole vähenenud

09. aprill 2001, 17:12

Eesti Telefoni Atlase sissehelistamisteenuse kasutamine pole võrgusisese kõnehinna ühtlustamise tagajärjel oluliselt vähenenud, teatas AS Eesti Telefon pressiesindaja Anu Vahtra täna.

?Sissehelistamisteenuse kasutamine pole oluliselt vähenenud ning seda tänu võimalusele liituda Atlase internetiboonuspaketiga, mille minutihinnad on jäänud samaks,? ütles Vahtra. ?Viimase kuuga on soodsamaid minutihindu võimaldava Atlase internetiboonuse paketiga liitunute arv mitmekordistunud ulatudes 5000ni.?

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing