General Motors laiendab interneti teel automüüki 40 riiki

11. aprill 2001, 11:03

General Motors Corp. laiendab aasta lõpuks GMBuyPower webi vahendusel automüüki 40 riiki, kaasaarvatud Jaapan, Hiina ja Tai teatas firma teisipäeval Reutersi vahendusel.

Kui GMBuyPower (http://www.gmbuypower.com/) laienemine saab teoks, katab see 90% Aasia turust, millele GM keskendub turukasvu saavutamiseks koostöös peamiste Jaapani autotootjatega.

'Kui see saab tehtud, on globaalne BuyPower kättesaadav 3,5 mld inimesele maailma 6 mld inimesest,' ütles GM e-GM Interneti üksuse juht Mark Hogan e-AutoWorld konverentsil Detroitis.

Juba praegu saavad Taiwanis autoostjad osta autosid otse interneti teel autotootjatelt. Inglismaal müüb GM Vauxhall autosid interneti teel diskonteeritud e-hinnaga. Teenus laieneb Saksamaale Adam Opel nime all.

Interneti teel automüük edeneb USAs aeglasemalt seoses autodiilerite tugevusega. Hogan ütles, et vaid 1% USA autoostudest teostatakse interneti teel, kuigi enamus ostjaid hangivad Webist infot autode kohta enne diilerite juurde ostma minekut.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing