General Motors laiendab interneti teel automüüki 40 riiki

11. aprill 2001, 11:03

General Motors Corp. laiendab aasta lõpuks GMBuyPower webi vahendusel automüüki 40 riiki, kaasaarvatud Jaapan, Hiina ja Tai teatas firma teisipäeval Reutersi vahendusel.

Kui GMBuyPower (http://www.gmbuypower.com/) laienemine saab teoks, katab see 90% Aasia turust, millele GM keskendub turukasvu saavutamiseks koostöös peamiste Jaapani autotootjatega.

'Kui see saab tehtud, on globaalne BuyPower kättesaadav 3,5 mld inimesele maailma 6 mld inimesest,' ütles GM e-GM Interneti üksuse juht Mark Hogan e-AutoWorld konverentsil Detroitis.

Juba praegu saavad Taiwanis autoostjad osta autosid otse interneti teel autotootjatelt. Inglismaal müüb GM Vauxhall autosid interneti teel diskonteeritud e-hinnaga. Teenus laieneb Saksamaale Adam Opel nime all.

Interneti teel automüük edeneb USAs aeglasemalt seoses autodiilerite tugevusega. Hogan ütles, et vaid 1% USA autoostudest teostatakse interneti teel, kuigi enamus ostjaid hangivad Webist infot autode kohta enne diilerite juurde ostma minekut.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing