Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Microsoft kasutab reklaamikampaanias vihkamist

Peeter Koppel 12. aprill 2001, 10:54

kasutab oma uue kontoritarkvara Office XP reklaamimisel ära seniste Office-versioonide kasutajate õudusunenägu ehk kirjaklambrit nimega Clippy.

Reutersi andmetel on Microsoft Office XP online-reklaamikampaania üles ehitatud paljultki sellele, et seniste versioonide kasutajad on õppinud keset tähtsat tööd ekraanile hüppavat, naeratavat ja mõttetute märkustega esinevat kirjaklambrit vihkama.

Juba kuid on Microsoft rääkinud Office XP uutest võimalustest, kuid nüüd tuuakse sisse ka see, mida uues tarkvaras ei ole. Clippy hiilib küll kusagil tarkvaras ringi, kuid programme käivitades on ta siiski esialgu välja lülitatud.

Microsoft läheneb suurkorporatsioonile ebatavaliselt Clippyle osaks saanud vihkamisele huumoriga ning on isegi loonud Clippy vihkajatele omaette internetilehekülje <#www.officeclippy.com=http://www.officeclippy.com>, kus on võimalik jälgida videoid ja animatsioone, mis kõik viskavad vihatud tegelase üle nalja.

Clippy loodi algselt Office 97 tarvis Microsofti arendusosakonna poolt ning ta põhineb keerulistel algoritmidel, mis jälgivad tavakasutajate poolt sooritatavaid operatsioone ning annavad ettepanekuid nende operatsioonide lihtsustamisel

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing