Tarbijakaitse võib sureva imikuga reklaami keelata

17. aprill 2001, 08:04

Tarbijakaitseamet lubas katkestada Tartu Ülikooli kliinikumi lastefondi sureva imikuga reklaami kampaania, kui leiab, et see on vastuolus seadusega ja rikub kellegi õigusi, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Ütlen mitte ametnikuna, vaid emana ja inimesena, et mulle on see reklaam vastuvõtmatu,? lausus tarbijakaitseameti peadirektor Helle Aruniit. Tema sõnul mõjub surma rõhutav reklaam eriti raskelt just lapseootel naistele, kes on oma seisundi tõttu niigi tundlikud.

Aruniidu sõnul uurivad juristid reklaami kooskõla seadustega ning lähipäevil teeb tarbijakaitse otsuse. ?Meil on hea meel, et Eesti Lastefond ja ka avalikkus on selle teema üles võtnud.?

Eesti Päevalehega ühendust võtnud naise sõnul tuleks reklaam kohe lõpetada. ?Olen haiglas surnud lapse ema. Minu tunded on sügavalt riivatud. See on vägivaldne ja ahistav, mis toimub. Ma pean seda jubedat pilti kõikjal nägema,? kirjeldas naine.

Reklaami teostanud firma Vatson Vatson juhataja Rain Teimani sõnul on see kõik tõlgendamise küsimus. ?Reklaamide keelamine või lubamine ongi ametkondade asi. Meie reklaam ei saagi kellelegi meeldida. Ta on ebamugav, sunnib inimesi seisukohta võtma ja toob esile emotsioone,? lausus Teimann.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing