Putini suletud lehte võidakse trükkida Eestis

19. aprill 2001, 13:58

Venemaa presidendi Vladimir Putini poliitika kritiseerimise pärast majanduslikel ettekäänetel eelmisel nädalal suletud meediamagnaat Vladimir Gussinskile kuuluvat päevalehte Segodnja võidakse hakata trükkima Eestis.

Rohkem kui 50 000 tiraa?iga Segdnja trükkimine Eestis või mõnes teises Balti riigis pole välistatud, kui poliitiline kliima Venemaal halveneb ja opositsiooniliste väljaannete ilmumine muudetakse võimatuks, ütles Segodnja peatoimetaja Mihhail Berger.

Samas võib Segodnja trükkimist välismaal käsitleda hüpoteetilisena võimalusena, mis ei võimalda anda välja päevalehte vaid üksnes nädalalehte, rääkis Berger.
?Kui Venemaal kaotatakse ajakirjandusvabadus, siis kaotab ka nädalalehe trükkimine oma mõtte,? ütles ta.

Segodnja trükkimine võidakse tuua Balti riikidesse Valgevene eeskujul, sest Valgevene opositsioonilisi lehti trükitakse Leedus.

Segodnja toimetus valmistub alates 10. maist ilmuma internetis ning juba mai lõpus taas paberväljaandena ühe teise Gussinskile kuuluva Moskva kirjastuse all.

Hispaania kohus lükkas eile tagasi Venemaa nõude anda välja Gussinski, keda Venemaa prokuratuur süüdistatab suurpettuses. Meediavaldusfirma Media-Most asutaja Gussinski võeti kinni detsembris Hispaanias ning on olnud sestsaadik enamuse ajast politsei järelevalve all.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing