Tarbijakaitse nõuab surmareklaami keelamist

19. aprill 2001, 08:01

Tarbijakaitseamet nõuab Tartu Ülikooli Kliinikumi lastefondilt surevat imikut kujutava pildiga reklaamikampaania kohest lõpetamist, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Reklaam ei tohi põhineda hirmul ja kaastundel, aga antud kampaania ainult sellistel tunnetel rajanebki,? ütles tarbijakaitseameti peadirektor Helle Aruniit, lisades, et tegu on selgelt keelatud kõlvatu reklaamiga.

Aruniidu sõnul ei sisalda reklaam ka selget ja eristatavat teavet organisatsiooni kohta, kes selle taga seisab. Kuna vastsündinutele elustamislaua ostmiseks raha annetama kutsuvas kampaanias domineerib sõna lastefond, süüdistavad paljud inimesed ebaeetilisuses Eesti Lastefondi.

Ülikooli kliinikumi lastefondil on kümme päeva aega tarbijakaitse nõude vaidlustamiseks. Juhul, kui vastulauset ei tule ja reklaame ei kõrvaldata, oleme sunnitud neid trahvima, tõdes Aruniit.

?Meie nõukogu otsustas juba mõne aja eest lõpetada heategevuskampaania pühapäeval, kuigi algselt pidi see kestma aprilli lõpuni,? rääkis kliinikumi lastefondi juhataja Piret Roos. ?Raha on koos, sest avalikkus võttis annetamise seisukohast kampaania hästi vastu.?

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing