Tõnu Tramm 27. aprill 2001, 00:00

Ligi kolmandiku väljakutsete puhul on probleeme akuga ning auto ei käivitu. Seda mõistagi eriti talvel. Teisel kohal on probleemid alarmidega, kolmandal rehvide ja generaatoriga. "Kuna meie autod on varustatud isegi enamlevinud generaatorite harjadega, siis pole ka selliste rikete kõrvaldamine probleem," lausus klubi eestvedaja Aivo Kuldmäe.

Kuldmäe sõnul tuleb üsna sageli ette olukordi, mil auto on tangitud vale kütusega, samuti on juhuseid, mil automaatkäigukastiga auto omanik kutsub autoabi kohale ja teatab, et masin ei käivitu. Siis selgub, et käigukang on jäänud drive asendisse, muud viga ei olegi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 11:25
Otsi:

Ava täpsem otsing