Coca-Cola hakkab kalja müüma

01. juuni 2001, 10:33

The Coca-Cola Company ja AS Ösel Foods sõlmisid lepingu, mille alusel The Coca-Cola Company omandab kaljakaubamärgi Linnuse Kali, teatasid ettevõtted.

Tehing hõlmab ka AS Ösel Foods?i Läti kaljamarki Pilskalna Kvass. Leping jõustub täna ja tootmise siirdumine Ösel Foodsilt Coca-Colale peaks toimuma nelja kuu jooksul.

Coca-Cola Baltic Beverages Ltd. turundusjuhi Aki Hirvoneni sõnul omandab Coca-Cola kaubamärgi 'Linnuse Kali' selle kasvupotentsiaali tõttu nii Eestis kui Lätis. 'Pikemas perspektiivis tahaksime seda ka Balti riikidest väljapoole eksportida. Linnuse Kalja hakkame tootma Tallinna tehases,' ütles ta.


?Linnuse Kali on vaieldamatult üks tugevamaid kaubamärke Baltimaade toiduainetetööstuses,? ütles Ösel Foodsi juhatuse esimees Olari Taal. 

Linnuse Kalja müük on Taali sõnul seotud Ösel Foodsi strateegilise otsusega vähendada ettevõttele kuuluvate kaubamärkide arvu. ?Kaubamärkide korrastamise vajadus tekkis seoses Aura kvaliteetmahlade ja nektarite turuletoomisega,? ütles Taal. ?Paljude kaubamärkide haldamine on kallis ja aeganõudev, meil on aga tarvis keskenduda Aura arendusele, mis on meie lähiaastate kindel prioriteet. Kõigil teistel kaubamärkidel on toetav funktsioon.?

Kõik lepingutingimused, kaasa arvatud hind, jäävad konfidentsiaalseteks.

Linnuse Kalja kaubamärgi ostmis teel loodab Coca-Cola Baltic Beverages Ltd. oma turuosa karastusjookide turul suurendada 50 protsendilt 60 protsendile.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing