Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

ÄP seminaril: Kliendihalduslahenduste vajadus kasvab 2005. aastaks kuni 5 korda

07. juuni 2001, 10:26

Täna Tallinnas Sakala keskuses toimuval Äripäeva seminaril ?Kuidas kliente elektrooniliselt hallata? räägitakse viimase aja moesõnast kliendihalduse juhtimisest ja antakse ettevõtetele nõu, kuidas seda teha ettevõttele suuremat kasu luues.

Seminari avanud Baltic Computer Systemsi juhatuse esimees Erko Tamuri rääkis oma ettekandes sellest, kuidas korraldada elektroonilist dokumendihaldust.

?Kliendihaldus on tugevalt ülehaibitud: räägitakse, et see toob kohe ja kiiresti raha sisse, aga tegelikult tuleb samm-sammult hakata uut süsteemi rakendama ja kõige olulisem on integratsioon teiste süsteemidega,? ütles Tamuri.

CRM lahenduste (Customer relations Management ehk kliendihalduse juhtimine) vajadus kasvab 2005. aastaks kuni 5 korda, ennustab Tamuri. Tema sõnul hakatakse peamiselt rentima CRM lahendusi vastavatelt teenusepakkujatelt, sest ise süsteeme üles ehitada on ettevõtetel kallis ja keeruline. Seni on üldjuhul ehitatud suuremates ettevõtetes rakendusi ise.

CRM investeeringutest kõige suurema osa võtavad Tamuri hinnangul teenused, projekteerimine ja koolitus (38%), ülejäänu võtab tarkvara ja riistvara.
Kliendihaldus on püsiklientide leidmiseks, võitmiseks ja hoidmiseks, tõstes sellega ettevõtte tulusust ja klientide rahulolu, võtab Erko Tamuri kokku CRMi mõiste.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing