Eesti Turismiagentuur mõtleb juba Eurovisiooni reklaamimisele

15. juuni 2001, 12:56

Tänavu oktoobrist kuni 2002. aasta maini osaleb Eesti Turismiagentuur riigi ja turismiettevõtjate ühisekspositsiooniga 12 välismaisel turismimessil.

Nii messide raames kui ka nendest eraldi kavatseb Turismiagentuur korraldada
mitmeid suuremaid promotsiooniüritusi seoses järgmisel aastal Eestis
korraldatava Eurovisiooni lauluvõistlusega.

Sel turundushooajal, mis lõppes mais rahvusvahelise konverentsiturismi
messiga Genfis, koordineeris Turismiagentuur osavõttu 7 rahvusvahelisest
turismimessist.

Suurima ühisväljapanekuga osaleti traditsiooniliselt Eesti tähtsaimal turismiturul Soomes.

Riia ja Hamburgi messidel toimus Eesti väljapanekul küsitlus-loterii, eesmärgiga välja selgitada, milline on messikülastajate arvamus Eestist kui turismimaast ning
millistest puhkuseliikidest ollakse eelkõige huvitatud. Samalaadseid
kliendiuuringuid on kavas jätkata ka järgmistel hooaegadel.

Äsja lõppenud messihooajast teeb Turismiagentuur kokkuvõtteid täna toimuval
infokoosolekul, kus agentuur tänab ka messiekspositsioonide korraldamisele
enim kaasa aidanud ettevõtteid - Reval Hotelligruppi, Estonian Airi ja
Eurolinesi.

Eelmisel aastal käis Eestis 3,3 miljonit väliskülastajat, kulutades kokku 11
miljardit krooni.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing