ÄP seminar: kliendi säilitamine odavam kui uue hankimine

19. juuni 2001, 11:18

Olemasoleva kliendi säilitamine on kuus korda odavam, kui uue hankimine, ütles lektor ja turunduskonsultant Valdeko Puulinn Äripäeva seminaril 'Kuidas kasutada andmebaase otseturunduses'.

'Suurfirmadel pole otstarbekas fokusseerida igale kliendile. Aga väikefirmade jaoks on see just eeli suurte kõrval ellu jääda,' ütles Puulinn. 'Väikefirmad on paindlikud, töötavad väiksemate kliendimassidega, see võimaldab täpselt kujundada turundumeetmestiku vastavalt ootustele, vajadustele, leida oma nishsh suurfirmade varjus.'

Puulinn lisas, et samas on väga oluline tunda oma konkurenti.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing