Eesti reklaamimist pärsib rahapuudus

19. juuni 2001, 08:16

Eesti reklaamimisega tegelev Turismiagentuur on seni vaevelnud pidevas rahapuuduses, mistõttu heidavad nii turismifirmad kui ka diplomaadid riigile ette vähest ja ühekülgset tööd turistide Eestisse meelitamisel, kirjutab Postimees.

Turismifirma Estonian Holidays müügidirektori Ann Jürjo sõnul on ühest küljest Turismiagentuuri vähene tegutsemine mõistetav, sest tema käsutuses olevad summad ei ole kuigi suured.

?Samas tekib aga tunne, et kuna turiste käib Eestis juba küllalt palju, on riigiametnikud jäänud loorberitele puhkama ega mõtle piisavalt oma tegevuse edasiarendamisele,? lausus ta.

Jürjo sõnul pole Eestile seni loodud turismimaa mainet, mistõttu on meie siinsest puutumatust loodusest ja teistest vaatamisväärsustest midagi teadvaid inimesi väga vähe.

?Paratamatuseks on ikkagi see, et kõige rohkem käib Eestis soomlasi, kes ei tule siia mitte kauni vanalinna, vaid odavate ostukohtade pärast,? lausus ta.

Välisministeeriumi välismajandusosakonna nõunik Urve Nõu koostas hiljuti siinsetele turismiga tegelevatele ettevõtetele ja asutustele ülevaate diplomaatide ettepanekutest Eesti reklaamimise tõhustamiseks. Nõu sõnul on praegu keskendutud Eesti reklaamimisele ainult Lõuna-Soomes ja ingliskeelsetes riikides, mistõttu on ka siinsed infomaterjalid enamasti vaid nendes kahes keeles.

Miinusena toovad saatkondade töötajad esile ka seda, et teave Eestis toimuva kohta jõuab teistesse riikidesse liiga hilja, mistõttu ei jätku sealsetel turismifirmadel piisavalt aega valmistada ette kultuurisündmuste külastamist võimaldavaid reise.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing