ÄP seminar: kasutage konkurendi andmebaase

19. juuni 2001, 11:54

Sampo Panga turundusjuht Ranno Pajuri kutsus üles ettevõtjaid kasutama oma konkurentide andmebaase, mis aitaks oma toodet paremini turustada.

'Kui teil pole just 100 protsenti turust, siis on soovitav teha koostööd konkurendiga sihtgrupi suurendamiseks,' ütles Pajuri. 'Mõlemad esitavad pakkumised nii enda andmebaasi põhjal, kui ka konkurendi oma põhjal.'

Näitena tõi ta Soome ajakirjad 'Kotivinkki' ja 'Uudet Käsityöt', kus ainult trükikojal olid mõlemad andmebaasid.

'Samas on vajalik, et seal vahepeal oleks keegi kolmas, kes selekteeriks välja kattuvad kliendid,' lisas Pajuri.

Eesti näitena on kasutanud koostöö taktikat AS LTT FIT müslibatooni turustamisel. Koostööpartneriks valiti ajakirjade Anne ja Tervis Pluss tellijad, strateegiaks otsekohustusega tarbijaloterii. Reageeris üle viiendiku. Käibe kasv oli 900 protsenti võrreldes keskmise kuukäibega.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing