Microsoft kavandab suurt Windows XP reklaamikampaaniat

28. juuni 2001, 14:20

Microsoft kavatseb koos Inteli, personaalkompuutrite tootjate ja müüjatega kulutada Windows XP reklaamikampaaniale 1 miljard dollarit ehk 18 miljardit krooni.

Sellest kulutavad 500 miljonit dollarit ehk 6 miljardit krooni Microsoft ja Intel, ülejäänud 500 miljonit tootjad ja müüjad.

Intel kavandab vähemalt 300 miljoni dollarili ehk 5,4 miljardi krooni suurust Pentium 4 reklaamikampaaniat.

Paljud kompaniid ei kiirusta praegu arvutite ostmisega, oodates Windows XP-ga masinate müügilesaabumist ja sellega seoses ennustatakse aasta kolmandas kvartalis personaalkompuutrite müügi vähenemist.

<#KM.ru=http://www.km.ru/magazin/view.asp?id=CC48382400B54BECAD72FF66F1DD9C7B>

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing