Eestit kui kaubamärki tahetakse käsitleda rahvusvahelisel konverentsil

05. juuli 2001, 15:05

Estonian Business School (EBS) korraldab koostöös Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega (EAS) selle aasta sügisel rahvusvahelise konverentsi Eesti kui kaubamärgi arengust.

Pressiteates öeldakse, et konverentsi eesmärk on pakkuda
erinevatele Eesti maine kujundamisega tegelevatele institutsioonidele
ministeeriumitest ettevõtjateni võimalust arutada ja jagada kogemust rahvusvahelisel tasemel.

Konverentsi täpse programmi koostab konverentsi programmi nõukogu septembri
alguseks.

Esinema tahetakse kutsuda riikide kui tugevate rahvusvahelisel tasemel ettevõtete
kaubamärkide loojaid ning arendajaid Iirimaalt,
Soomest jm-lt.

Eesti kui kaubamärgi riiklikul tasemel väljatöötamise hoogustamine on
ajendatud muuhulgas ka Eurovisiooni lauluvõistlusest 2002. aasta
mais Tallinnas.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing