Hinnatõus on kahandanud sissehelistamisteenuse minutite mahtu 4?5%

19. juuli 2001, 11:30

Kohaliku kõne tariifide hinnatõusu tõttu on interneti sissehelistamisteenuse minutite maht langenud umbes 4-5%, teatasid Eesti Telekomi juhid käimasoleval online pressikonverentsil.

Internet dial-up minutid on kahanenud, aga mitte ainult tariifide tõusu tõttu, vaid peamiselt seetõttu, et sissehelistamisteenust on hakatud asendama ADSL-iga, lisasid nad. Turuosa on jätkuvalt kasvanud.

Pressikonverentsil vastavad küsimustele Eesti Telekomi juhatuse esimees Jaan Männik, Eesti Telefoni juhatuse esimees Valdo Kalm, EMT juhatuse esimees Peep Aaviksoo ja Eesti Telekomi finantsjuht Hille Võrk.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing