Parimale logokavandile 15 000 krooni

01. august 2001, 12:57

Eesti Televisiooni korraldatavale 2002. aasta Eurovisiooni lauluvõistluse logo konkursile parima kavandi esitanule makstakse 15 000 Eesti krooni, mis on ühtlasi logo autoriõiguste kõigi varaliste õiguste loovutamise tasu.

Kavandite hindamiseks moodustab ETV 7-liikmelise ?ürii. ?ürii valib kavandite seast kinnisel istungil välja 10 paremat ja esitab need EBUle, kes selgitab välja konkursi võitja.

EBU-l on õigus mitte ühtegi logo kavandit välja valida. Sel juhul kuulutatakse konkurss nurjunuks ja käiku läheb olemasolev EBU logo koos laulukonkursile viitava kirjaga. Ka ETV jätab endale õiguse kuulutada konkurss kehtetuks kas enne või pärast logo kavanditega tutvumist.

2000. aasta lauluvõistluse logol oli kujutatud huuli ja 2001. aasta logol südant.

Avalik konkurss on välja kuulutatud ka Eurovisiooni Lauluvõistluse videopostkaartide tegemiseks. Postkaardid on lühikesed filmilõigud, mida näidatakse iga laulu eel. Postkaart ei tohi olla pikem kui üks minut ja peab kujutama midagi Eestile iseloomulikku.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing