e-ärid eelistavad end reklaamida vana meedia kaudu

01. august 2001, 10:23

Internetifirmad ei kasuta uute klientide leidmiseks e-äri põhikanalit - Internetti, vaid reklaamivad oma veebi hoopis vanades ja traditsioonilistes meediakanalites, kirjutab IDG News tuginedes uuringufirma korraldatud küsitlusele.

IDC küsitluses vastasid e-äride juhid, et vana meedia on efektiivne juhtimaks kliente nende veebilehekülgedele. Kõige efektiivsemad TOP 5 kanalid on nende meelest TV reklaam, raadioreklaam, veebisponsorlus, trükireklaam ja otsepostitus.

41% e-äridest vastas, et nad on kasumis.

Lähemalt saab uuringust lugeda <#IDG uudistelehelt=http://www.idg.net/go.cgi?id=515193>.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing