Eestimaalased ostavad müslit varasemast enam

07. august 2001, 09:20

Maisihelveste kõrval ostavad eestimaalased hommikusöögilauale järjest enam müslit, mille läbimüük kauplustes suurenes möödunud aastal peaaegu kolmandiku võrra, kirjutab Postimees.

Jaemüügiauditi läbi viinud ACNielsen Eesti OÜ müügi- ja klienditeenindusjuhi Anneli Jõesalu sõnul näitab müsliostu suurenemine kaudselt tarbijate majandusliku olukorra paranemist.

?Et müslipakk on maisihelvesest enamasti kallim, siis ostetakse seda rohkem tarbija sissetuleku kasvades,? sõnas Jõesalu. Oma osa mängib suurenenud müügiedu juures seegi, et paljud tarbijad peavad terviseajakirjade mõjul müslit maisihelvestest toitvamaks.

Uuringu kohaselt vähenes pärast majanduslangust kaks aastat tagasi kauplustes tunduvalt nii maisihelveste kui ka müsli läbimüük. Mullu jõudis jaekaubanduse kaudu eestimaalaste hommikusöögilauale taas üle 400 000 kilogrammi maisihelbeid, mis on peaaegu sama palju kui 1998. aastal.

Kui aga kolm aastat tagasi müüdi maisihelbeid neljandiku võrra rohkem kui müslit, siis mullu vähenes vahe kaubarühmade vahel 15 protsendini. Kiirhommikueine eest käisid Eesti elanikud 2000. aastal välja ligi 42 miljonit krooni.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing