Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

ET preemiapunktid seisavad kasutult

07. august 2001, 09:27

Eesti Telefoni klientide arvetele kuhjuvad igal kuul sajad preemiapunktid, mida operaator püüab ära kasutada endale kuuluva Hallo telefonipoodide kauba turustamiseks, kirjutab Postimees.

Kui telefoniarvele on kogunenud juba üle tuhande preemiaks saadud punkti, hakkab mõnigi klient tundma huvi, mida nendega peale hakata. ET lubab preemiapunkte kasutada peaasjalikult turuletoodud tootepakettide liitumistasude maksmiseks ning -boonuspakettide kuutasude katmiseks poole ulatuses.

Kui klient boonuspakette ei kasuta ega soovi osta näiteks 200 punkti eest 200 krooni odavamalt juhtmeta lauatelefoni Hallo kauplusest, pole punktidega midagi peale hakata.

Eesti Telefoni klient saab punkte preemiakontole mõistagi juhul, kui arve on õigeaegselt makstud. Eesti Telefoni meediasuhete juht Ain Parmas ei osanud eile vastata küsimusele, kas preemiakontosüsteem on parandanud klientide maksedistsipliini.

Kui varem kompenseeris ET preemiapunktide eest kohaliku kõne minuteid, siis nüüd see enam võimalik pole.

Unineti kommunikatsioonidirektori Hardi Kinnase sõnul ei kasuta Uninet klientide lojaalsuse kasvatamiseks punktisüsteemi. ?Mul on ET punktisüsteemi küllalt keeruline mõista,? rääkis ta. ?Meie eesmärk pole kliente segadusse ajada. Kui on mingi punktisüsteem, siis peaks see olema lihtne ja arusaadav isegi nendele inimestele, kellele meeldib punkte korjata.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing