Bännerireklaami turumaht augustis langes

06. september 2001, 09:11

Võrreldes juuliga vähenes augustis bännerreklaami turumaht 100 000 krooni võrra, jäädes 2,3 miljoni krooni piirile, teatas Turundusnõukoda oma pressiteates.

Turundusnõukoja poolt monitooritavate keskkondade pingereas olid augustis reklaamikeskkondade esikolmikus ? Delfi, turuosaga 31% (juulis 25%), Everyday.com 16% (juulis 18%) ning Mega 7% (juulis 14%). Esikolmikule järgnesid BNS ja Postimees, vastavalt 6% ja 5% turuosaga.

Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, on turumaht hinnakirjajärgsetes hindades kasvanud veidi rohkem kui miljoni krooni võrra. Eelmisel aastal samal ajal läbiviidud monitooringus olid jälgitavatest reklaamikeskkondadest esikolmikus: Delfi (turuosa 25%), BNS (turuosa 16%) ja Mega (turuosa 8%).

Augustis avaldas Internetis reklaami kokku 173 firmat (juulis 152), suurimaks reklaamijaks tõusis uuesti Hansapank, edestades eelmise kuu favoriiti Radiolinjat. Eelmisel aastal samal ajal oli bännerreklaami kasutajaid kokku 136 firmat ning suurimaks reklaamijaks oli Eesti Ühispank.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing