Mart Kadastik: Postimehe müük Schibstedile on ebaharilik ettevõtte müük

04. oktoober 2001, 10:58

Postimehe müük Norra meediakontsernile Schibsted oli ettevõtte müügi osas ebaharilik, sest hinnaläbirääkimised algasid alles siis, kui müüja oli enda jaoks võimaliku ostja suhtes valiku teinud. Ei olnud oluline, kes pakub rohkem, ütles ettevõtete müügiseminaril esinedes AS Eesti meedia juhatuse esimees Mart Kadastik.

Kuni 1998. aastani Postimehe ainuomanikuks olnud Heldur Tõnissoni prioriteet oli mitte maksimaalne müügitulu, vaid Postimehe huvide kaitse.

'Eesti ostjate peale ei loodetud, sest 1998. aastal ei olnud võimalik tagada ajakirjanduslikku sõltumatust. Rootsi oli juba Äripäeva ja TV3 näol Eestisse sisse tulnud. Norra oli majandus-poliitilistel ja rahvuslikel põhjustel ainus võimalus,' selgitas Kadastik.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing