Unineti kõneminutite arv kasvas 20%

16. oktoober 2001, 11:36

Uninet vahendas II kvartalis 13,2 miljonit minutit ja III kvartalis 15,8 miljonit minutit, mis teeb kasvuks 19,7%, teatas ettevõte.

Käesoleva aasta 30. septembri seisuga oli Uninetil üle 67 500 lepingulise abonendi, millest 22 000 paiknes Unineti oma võrgus. Abonentide koguarvust on 90% äri- ja 10% eraabonendid.

Kommenteerides ettevõtte tulemusi, ütles Unineti kommunikatsioonidirektor Hardi Kinnas, et III kvartal oli abonentide lisandumise osas oodatult väiksema kasvuga, sest tegu oli suveajaga, mis äriklientide segmendis on tegevuse madalaeg. 'Neljandas kvartalis ootame jällegi suuremat tõusu, samas hindame positiivseks seda, et olemasolevate klientide kõnemahud kasvavad pidevalt, mis näitab, et oleme suutnud luua endale kvaliteetse kliendibaasi,' lisas Kinnas.

Minutite arvu järgi moodustavad orienteeruvalt 80 protsenti kõigist Unineti vahendusel tehtud lõpptarbijate kõnedest riigisisesed kõned, 12 protsenti kõned mobiiltelefonidele ning 8 protsenti väliskõned.

Uninet tõi septembris esimese alternatiivse telefonioperaatorina turule spetsiaalselt eraisikutele mõeldud tootepaketi Trioliin, mis võimaldab klientidel valida endale kolm enim kasutatavat telefoninumbrit, millele saab helistada kuni 25% odavamalt. Trioliini kampaania tulemused on Kinnase sõnul head ning lisab, et huvitav on see, et suurem osa klientidest eelistab 3 numbri valikul, kas eesti fiksvõrkude numbreid või mobiilinumbreid, mis näitab seda, et inimestele on eelkõige olulised riigi sees tehtavad kõned.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing