Salva värskendab logo peremärgiga

26. oktoober 2001, 13:04

Salva Kindlustus võtab järgmisest nädalast kasutusele uue, peremärgist inspireeritud logo ning värskendab üldist firmastiili.

Salva Kindlustuse turundusjuhi Algor Orava sõnul tingis graafilise lahenduse muutuse seltsi areng ja üldine trend. 'Oleme kindlusturust tervikuna viimastel aastatel kordi kiiremini arenenud ning nüüd vajas uuendamist ka vorm,' sõnas Orav.

Salva Kindlustus on viimase üheksa kuuga kogunud 38 protsenti enam hüvitisi kui möödunud aasta samal perioodil. Kindlustusturg on viimase üheksa kuuga kasvanud 15 protsenti.

'Teisalt järgisime ka üldist trendi, mille järgi muutub logotüüp lihtsamaks, sõbralikumaks ja värviküllamaks,' märkis Orav.

Tänavu on tuntumatest firmadest Eestis logo uuendanud EMT ja Radiolinja.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing