Bännerreklaami osas oli oktoobris edukaim Delfi

07. november 2001, 11:28

Oktoobris kasvas bännerreklaami turumaht internetis võrreldes eelmise kuuga ligi 600 000 krooni võrra, jäädes hinnakirjajärsetes hindades 2,8 miljoni krooni piirile. Nii teatas Turundusnõukoja internetisuuna juht Mikk Mere.

Turundusnõukoja poolt monitooritavate keskkondade pingereas olid oktoobris reklaamikeskkondade esikolmikus tavapärastest olijatest Delfi ( turuosa 31 protsenti ) ja Everyday.com ( turuosa 19 protsenti ).

Esimest korda kerkis sel kuul reklaamikeskkondade esikolmikusse Eesti Päevaleht Online 9 protsendilise turuosaga. Esikolmikule järgnesid BNS ja Äripäev, vastavalt 7 protsendilise ja 6 protsendilise turuosaga.

Oktoobrikuus avaldas Internetis reklaami kokku 185 firmat (septembris 183), suurimaks reklaamijaks tõusis uuesti Hansapank, edestades suurelt eelmise kuu liidrit Eesti Ühispanka.

Monitooringus vaatluse all olevas 24 keskkonnas avaldasid Internetis reklaamijad oktoobris kokku ligi 4800 reklaamipäeva (bänneripäeva), mis on 400 reklaamipäeva rohkem kui septembris. Kõikidest reklaamipäevadest, kasutati suurt bannerit 2400 päeval, väikest bannerit 1600 päeval ja 770 päeval staatilist bannerit.

Turundusnõukoja poolt läbiviidav bännerreklaamituru monitooring sisaldab kõikide Eesti suuremate internetireklaami keskkondade bännerreklaamide mahtusid. Monitooringus on kõikide keskkondade puhul arvestatud hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega, arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing