Tallinna turundusjuht: Eesti brand peaks olema Tallinna-keskne

09. november 2001, 16:11

'Kuna 80 protsenti Eestisse saabuvatest turistidest jõuab siia Tallinna kaudu, peaks ka Eesti brand olema seotud Tallinnaga,' arvas tänase BrandEstonia seminari paneeldiskussioonis Tallinna linna turundusjuht Kairi Teniste.

Samas tõi Teniste konkreetseid näiteid, kus nii reisibüroo, endine turismiamet kui teised kogu Eestit reklaamida püüdnud firmad on väga sageli kasutanud just mõnda Tallinna motiivi. 'Siiamaani on need enamasti olnud väga staatilised pildid,' ütles Teniste.

Tema hinnangul tooks brandi loomine edu nii turismiga seotud teenindussfäärile kui ka ärisektorile laiemalt.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing