Interbrandi esindaja: Eesti on vähe oma elumuutustest rääkinud

09. november 2001, 14:22

'Ma ei hinnanud seda, et 1992. aastal olid Eesti riigi valitsusliikmed keskmiselt 32-33 aastat vana. Seda, mis on kümne aasta jooksul toimunud ja muutunud, ei ole Euroopas päriselt märgatud,' ütles Interbrandi esindaja Tony Allen vastuseks küsimusele, mis on teda Eestis kõige rohkem üllatanud.

Alleni sõnul tahab Interbrand võtta Eesti märgi loomisel metafoorina aluseks USAs teadaoleva maanteemärgi Route 66, mis tähistab maanteed, mis viib USA idarannikust läänerannikule.

'Eesti märk võiks olla selline, et kui viie aasta pärast küsitakse Londonis inimeste arvamusi Eesti kohta, on vastusteks - olin puhkusel Saaremaal selles ilusas mereäärses majas, kogu Tallinna linn on täis supermodelle ja Eestis on totra bürokraatia asemel terve mõistus,' rääkis Allen.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing