Eesti märgiloojad Interbrandist: rõhk sellel, et Eesti uus Skandinaavia riik

09. november 2001, 14:11

Interbrandi agentuuri esindaja Anthony Michaeli Alleni sõnul peab brandi tehes teadma, et riigile ei saa seda teha samamoodi nagu tootele ning riik ei ole selles mõttes nagu ettevõte.

'On väga lihtne võtta üks väike riik ja panna ta ühte gruppi. Nagu Aafrika lõvid või Aasia tiigrid. Samas on väga halb, et kui majanduslikus mõttes sellise ettekujutusega grupis midagi halba juhtub, tekib oht, et kokku vajub kogu grupp. Eestil peaks olema väga tugev oma imidzh,' usub Allen.

Interbrandi esindaja Jeremy Faro sõnul näitavad Eestit Carmen Kass VogueŽi kaanel ja Tanel Padar - Dave Benton Eurovisioonil. 'Nemad peaksid olema, kelle abil Eesti lugu räägitakse,' rääkis Faro.

Interbrandi agentuuri üks Eesti esitamise idee on selline, et Eesti on puhas Skandinaavia osa. Teise ideena püütakse Eesti brandis rõhuda sellele, et tegemist on uue riigiga. Positiivse märgina, mida võiks samuti riigi märgi leidmisel ära kasutada, nimetas Interbrandi esindaja edukat rahareformi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing