Soomes käib kiirtoitlustusfirmade hinnasõda

13. november 2001, 11:54

Soomes on kolm põhilist kiirtoitlustusfirmat McDonald?s, Carrolls ja Hesburger, kellest esimene algatas hinnasõja ja teine läks sellega kaasa, kuid Hesburger on seni jäänud äraootavale seisukohale, kirjutab Hufvudstadsbladet. Nende käes on turust vastavalt 40, 30 ja 30%.

Et McDonald?sil on viimastel aastatel halvasti läinud ja ta oli sunnitud kuus restorani sulgema, otsustas ta mõni aega tagasi hindade 40protsendilise alandamisega turgu juurde võita.

Möödunud nädalavahetusel võttis Carrolls väljakutse vastu ja alandas samuti hindu keskmiselt 30% võrra. Näiteks tavaline hamburger maksab senise 12 marga asemel nüüd kuus marka.

Hesburgeri tegevdirektor Aarne Aho ütles, et kuna Hesburger on perefirma ja kasutab kohalikku tooret, siis ei ole tal võimalusi hindade dumpinguga ja kahjumis müümisega võimalik kaasa minna.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing